Пн-Пт з 09:00 до 18:00
сб, нд - вихідний
вул. Набережно-Лугова, 11
Подивитись на карті
  • Головна
  • Новини
  • Три найнебезпечніші помилки при виготовленні ключів для автомобіля (та як їх уникнути при виборі майстра)

Три найнебезпечніші помилки при виготовленні ключів для автомобіля (та як їх уникнути при виборі майстра)



Дата публікації:

Три найнебезпечніші помилки при виготовленні ключів для автомобіля (та як їх уникнути при виборі майстра)



Статистика проданих автомобілів росте, ухвалюються закони для лібералізації ввезення вживаних авто з Європи (як мінімум так обіцяють). Це все призводить до того, що попит на послуги з обслуговування і ремонту автомобілів росте. Сервіс по виготовленню ключів і ремонту замків також потрапляє в цей тренд. А якщо є попит, підтягується і пропозиція. Але, разом з професіоналами на ринку з'являється все більше дилетантів, а то і зовсім - шахраїв. Основні небезпеки, які очікують автовласників при замовленні ключів і як їх уникнути, - в статті нижче. Попереджений - значить озброєний.

1. Майстер-універсал.
Так званий майстер "усе життя робив машини". Він своїми руками розбере і збере будь-який замок, зніме і поставить будь-який блок та електроніку. Він береться за все - капремонт двигуна, заміна усієї електрики в машині і тому подібне. Навіть точив "ключики на усі іномарки". Але останнім часом все частіше до нього приходять з ключами від нових автомобілів, і його 10-річний прилад вже не може нічого зробити. Але, є інтернет, є купа програматорів на сайтах по 100-200 доларів. І диво! Цей прилад може все, згідно з його описом (причому переведеного за допомогою інтернет - перекладача).


НЕБЕЗПЕКА.

"Універсальних" приладів за такі гроші не буває і не буде НІКОЛИ. Зовсім універсальних приладів взагалі НЕМАЄ і НЕ БУДЕ НІКОЛИ. Якщо майстерня береться "за все", є ризик що саме у Вашому питанні вони плаватимуть. І як показує практика, не можна обладнати сервіс по багатьох напрямах робіт і послуг найсучаснішим устаткуванням. Навіть фірмові СТО не можуть собі дозволити "все".

Приміром, на найпопулярніші моделі автомобілів (AUDI, TOYOTA, MERCEDES - BENZ, BMW, NISSAN, VOLKSWAGEN та багатьох інших) тільки активація функції читання/запису для коректного виготовлення автоключа в професійному програматорі може коштувати в районі 1000 євро в рік за шт. Додамо до цього вартість програматора, вартість діагностичного устаткування і витратних матеріалів. Висновок робіть самі.

Добре, якщо такі "майстри" не зашкодять. Як мінімум - у Вас проблема залишилася, час втрачений. Як максимум - диво-прилад вніс зміни в роботу блоків авто. Наслідки зовсім різні. Якщо прилад підключений до роз'єму діагностики і запустилася програма, це означає,що пішов процес читання-запису інформації в різні блоки. І як часто буває з дешевими (та і не тільки, якщо чесно) приладами - не все йде гладко. Чим новіший Ваш автомобіль, тим більше ризиків що Вам не допоможуть. А що страшніше - Вам зашкодять.

2. Дилетант

Другий тип майстерень і майстрів, що набирає популярність. Є гроші, є можливість проінвестувати. Накупили устаткування, повісили вивіску "Ключі для автомобіля".  Взяли "крутого електронщика", може навіть з досвідом роботи в офіційному автосервісі. Але як працювати з купою програм і безліччю устаткування вирішили розбиратися "на місці". Про те, що кожне авто індивідуальне ніби і розуміють, але….

Приміром. Hyundai корейської комплектації завжди матиме відмінну електроніку від "європейської" комплектації. VW Polo з Індії і Росії це те саме що Тата і Лада. Все абсолютно різне.  А Peugeot 107 - суміш Toyota і Peugeot. Навіть народний Lanos має "польську" і "житомирську" начинку дошки приладів. Ми це знаємо. А чи знають це у Вашій майстерні?

НЕБЕЗПЕКА.

Людина без досвіду і знання всіх підводних каменів тренуватиметься на Вашому авто, вивчатиме принципи роботи устаткування (якщо воно є) і етапи програмування ключів і блоків. Давати таким людям можливість ремонтувати/перекодувати замок або відновлювати ключі запалення небезпечно. Якщо Ви бачите, що щось не так, і є почуття що Ваше авто як "піддослідний кролик" - є сенс зупинитися. Нехай "тренуються на кішках".

3. Шахраї

Найнебезпечніші випадки - це звернення до шахраїв. Часто це профі, які візьмуть тільки ту роботу, яку зроблять. Вони тверезо оцінюють свої можливості, і часто знають, що їм треба. Вони можуть зробити хорошу знижку, запропонують "солодкі" умови. Ви навіть не зрозумієте, що сталося, коли Ваш автомобіль викрадуть "вчисту".

НЕБЕЗПЕКА.

Вона очевидна. Шахраї зроблять так, що до Вашого автомобіля у них з'явиться доступ. Це може бути як додатковий комплект ключів, так і зміна захисту автомобіля на електронному або механічному рівні. Цей випадок найскладніший. Адже шахраї самі кращі психологи і відмінні професіонали у своєму ремеслі. Правда, вони не можуть працювати в одному місті довго. Ніхто не інвестуватиме і не "насиджуватиме" місце і репутацію. Простіше орендувати майстерню або гараж на якийсь час. Взятися із нізвідки і зникнути в нікуди.

Так що ж ми порадимо, запитаєте Ви?

Рішення, здавалося б, найпростіше. Звертатися в офіційні сервіс-центри. Але, на жаль, не завжди це так. У сервісних центрах ніхто не триматиме для Вас заготовки ключів декількох видів тільки під Вашу машину. Іноді необхідно почекати від 3 тижнів до 3 місяців. І ціна послуги не найнижча на ринку (але виключення бувають, будемо відверті).  А найцікавіше - офіційні СТО часто не можуть зробити ключ саме до Вашого автомобіля. Особливо, якщо він завезений в Україну з інших країн і континентів. Тоді вони самі звертаються до нас, виступаючи посередниками між замовником (Вами) і виконавцем (Центром СмартКей).

ЧОМУ ВОНИ НАМ ДОВІРЯЮТЬ?

Причин декілька:

Перша. Команда СмартКей на ринку з 1988 року. З кінця 90-х років в нашій компанії відкриті напрями професійного виготовлення ключів для автомобілів, мотоциклів, спецтехніки, катерів і тому подібне. Давно відомо, що вузька спеціалізація завжди краще за "універсалізацію" за принципом «всього помалу».

Друга. У нас є чітке розділення напрямів.

- Перший в Україні Спеціалізований ЦЕНТР ВИГОТОВЛЕННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ КЛЮЧІВ "ВИГОТОВЛЕННЯ АВТОКЛЮЧІВ" займається виготовленням ключів тільки для транспортних засобів. Такі спеціалізовані Центри поки що рідкість не лише в Україні, але й у Європі. Центр обладнаний найновітнішими моделями верстатів компанії Silca (Італія). Є програматори і ліцензоване ПЗ для програмування автомобільних ключів, коригування спідометрів і роботи з автомобільною електронікою від провідних європейських компаній. Наш Центр співпрацює з виробниками устаткування, і ми пишаємося тим, що вони звертаються до нас з проханням фінального тестування і "прогону на практиці" перед запуском у виробництво нових моделей.

 - Ще один підрозділ -  Центр по ремонту автоелектроніки. Цей Центр спеціалізується на заміні щитків і корекції спідометрів (одометрів), ремонту srs airbag, ремонту іммобілайзерів автомобілів і мотоциклів, блоків коробок передач і блоків ЕБУ в найскладніших випадках, коли автомобіль побував в руках "дилетантів-універсалів" і після цього переміщається тільки за допомогою евакуатора. Співробітники центру "оживляють" навіть після "майстрів" офіційних СТО.

Досвід рішення проблем із сучасними автомобільними замками і ключами зробив нас експертами в цій області, що дозволяє приймати і виконувати замовлення від зарубіжних колег багатьох країн колишнього СРСР і Європи.

До кого у результаті Ви вирішите звернутися, вирішувати тільки Вам. Також не забувайте, що завжди можна знайти того, хто зробить дешевше... 
 

(Спасибі просторам інтернету за яскравий приклад)